اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان‌غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از تشدید برخورد با فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح استان خبر داد.

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آذربایجان‌غربی

ریتا خضرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با دعوت از نهادهای ذی‌ربط از جمله نیروی انتظامی، مرزبانی و فرمانداری برگزار شد موضوع تورهای غیرمجازی مطرح و از دستگاه‌های مربوطه درخواست شد که برای ممانعت از این فعالیت‌های غیرقانونی، برخوردهای شدیدتری در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در این ارتباط مقرر شد تا نیروهای انتظامی از جمله پلیس راهوار و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تردد وسایل نقلیه عمومی در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری را زیر نظر داشته و در صورتی که فاقد مجوزهای قانونی باشند از ادامه حرکت این تورها جلوگیری شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی اشخاص در فضاهای عمومی و مجازی برای برگزاری تور، مورد رصد قرار گرفته و ضمن ممانعت از ادامه فعالیت غیرقانونی این تورها، افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

خضرزاده تصریح کرد: برخورد با تورهای غیرمجاز در درجه نخست برای صیانت از حقوق شهروندان است چرا که تورگردانان غیرقانونی هیچگونه تعهد و مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات حرفه‌ای گردشگری و اتفاقات پیش آمده برای شهروندان ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول